Здобувачі вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Білогія та здоров’я людини) Biol1-B19 групи проходили виробничу педагогічну практику у закладах загальної середньої освіти. Працювали у 8-9 класах на посадах вчителів біології та географії та у 6-9 класах на посадах учителів основ здоров’я. 

Студенти поділились своїми враженнями від педагогічної практики.

Юлія Шмайлюк: Проходження педагогічної практики є цікавим та корисним етапом становлення майбутнього вчителя. Бути педагогом – це важлива справа. Я відчула велику відповідальність, адже маю стати прикладом для учнів, добре знати свій предмет та специфіку його викладання. А найголовніше – бути професіоналом своєї справи і любити дітей. Тож, я отримала величезний досвід під час проходження практики та мала змогу реалізувати набуті раніше знання. Робота з дітьми була дуже позитивною, пізнавальною та надихаючою, адже вчитель мотивує учнів, а учні – вчителя.

Аліна Франц: Цього семестру я проходила практику в ліцеї № 5. Ліцей  допоміг мені по справжньому відчути себе  вчителем та класним керівником. Я надзвичайно задоволена компетентністю вчителів, які дали мені багато корисних порад та допомогли усвідомити важливість нашої справи. Практика переконала мене у вірності мого вибору стати вчителем.

Ніна Кучера: Педагогічна практика у школі стала певною сходинкою у формуванні мене не тільки як вчителя, але й особистості. Я швидко навчилася знаходити підхід до різних учнів, тому в мене з ними склалися доброзичливі й теплі стосунки. Важливо і те, що в будь-якій ситуації я могла звернутися за допомогою до вчителів-наставників. Практика для мене – це безцінний досвід спілкування з дітьми, а також наполеглива праця, в якій можна передбачити всі можливі труднощі та способи їх подолання. Саме ретельна підготовка дала мені змогу досягти успіхів у педагогічній практиці.

Юлія Монастирська: Проходила виробничу педагогічну практику у Ліцеї №3. Зазначу, що після її закінчення залишилися дуже приємні враження. Педагогічна практика дала мені можливість закріпити й поглибити знання з методики викладання біології, географії, з психології та педагогіки; застосувати теоретичні та практичні знання, які я здобула в університеті; виробити вміння впевнено виступати перед класом; навчитися розробляти різноманітні за формою уроки, використовувати різні методи та прийоми, в залежності від рівня знань учнів; користуватися мультимедійною дошкою; навчитися проводити виховні та позакласні заходи, які зацікавлювали учнів.

Мар’яна Клим: Практика справила на мене позитивне враження. Завдяки їй я мала змогу реалізувати знання, навички, які формувались упродовж теоретичного навчання в університеті. Активно переймала досвід і знання вчителів, з якими працювала. Побачити позитивні та проблемні аспекти в роботі вчителя. Також мала нагоду перевірити, чи є у мене педагогічні здібності, чи можу працювати з учнями, чи вдається знайти підхід до учнів. Тому скажу, що педагогічна практика допомагає відчути себе у ролі вчителя і точно визначитись, чи це тобі до снаги.